استاد سعید ناصری در دیدار نوروزی با رئیس اداره کار شمیرانات از رسیدگی به مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی منطقه قدردانی کرد

استاد سعید ناصری در دیدار نوروزی با رئیس اداره کار شمیرانات از رسیدگی به مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی منطقه قدردانی کرد

استاد سعید ناصری با حضور در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شمیرانات با قدردانی از رئیس اداره سرکار خانم حسن نژاد به دلیل رسیدگی به مشکلات و مسائل کارگران و کارفرمایان در منطقه بر لزوم توجه بیشتر و رسیدگی مراجع حل اختلاف ادارات کار بمنظور کاهش اطاله دادرسی و احقاق حق کارگران و کارفرمایان تاکید نمود.

چهره مطرح منابع انسانی و روابط کار کشور لزوم رسیدگی دقیق، توجه اعضاء مراجع تشخیص و حل اختلاف به ادله و مستندات ابرازی طرفین پرونده و صدور رای شایسته را از مهمترین اقدامات مورد انتظار مراجعین از هیات های رسیدگی برشمرد.

استاد حقوق کار دانشگاه و مولف کتاب حقوق کار لزوم آشنایی کارفرمایان و کارگران با مواد قانونی و حقوق مترتب بر هر یک را زمینه ساز رعایت قانون در مراکز کسب و کار برشمرد که می تواند عامل مهمی در کاهش مراجعات طرفین و ثبت شکایت باشد.

مشاور روابط کار و منابع انسانی در بزرگترین و معتبرترین برندهای صنعتی، تولیدی و خدماتی کشور صدور دادنامه های مبتنی بر قانون، با رعایت دقیق آئین دادرسی کار را چراغ راه مراکز کسب و کار در راستای بروزرسانی روش های اجرایی و عمل به قانون عنوان کرد.

عضو شورای تخصصی حل اختلاف دیوان عدالت اداری در دهه ۸۰ ، دقت در رسیدگی و دادنامه های عاری از خطا و رعایت دقیق شکلی جلسات را زمینه ساز کاهش مراجعات مردمی به دیوان عدالت اداری و به تبع آن کاهش اطاله دادرسی در احقاق حقوق کارگران و کارفرمایان دانست.

استاد مقاطع تخصصی MBA – DBA – POST DBA در دانشگاههای تهران – علامه طباطبایی و تربیت مدرس و حضور در گروه مدیریت دانشگاههای آزاد اسلامی تهران و جامع ، نقش آموزش را در بروز رسانی شیوه نامه ها و روش های اجرایی مرتبط با قانون کار در مراکز کسب و کار بسیار موثر دانست و جایگاه ادارات کار در راستای تعامل و ارتباط با مراکز کسب و کار در جهت اصلاح روشها با نگاه آموزش و نه صرفا بر اساس بازرسی و برخورد قهرآمیز با کارفرمایان را در جهت قانونمندی مراکز کسب و کار مهم ارزیابی کرد.

کارشناس عالی روابط کار و منابع انسانی در رادیو اقتصاد ضعف شدید مدیران منابع انسانی در اجرای قوانین و بکار بستن روشهای ابداعی مخالف قانون و مبتنی بر تفکرات شخصی در اکثر مراکز کسب و کار را عارضه بزرگ مراکز کسب و کار دانست.

در این دیدار سرکار خانم حسن نژاد رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شمیرانات با تشریح فعالیت های حوزه استحفاظی اداره، بر سرعت عمل و پاسخگویی به مراجعین و سرعت در رسیدگی تاکید نمود و اظهار کرد در سال جاری با تلاش مضاعف تمامی تلاش خود را در جهت مسئولیت پذیری و رسیدگی سریع هیات ها در جهت افزایش سطح رضایت مندی مراجعین به کار خواهد بست.

وی در خاتمه از همکاری و تلاشهای استاد سعید ناصری در راستای تحقق عدالت در رسیدگی و صدور دادنامه های عاری از خطا و مبتنی بر رعایت دقیق حقوق طرفین مبنی بر قانون و تلاش های بی وقفه استاد ناصری در راستای آموزش مباحث منابع انسانی و روابط کار به کارگران و کارفرمایان در دانشگاهها – شبکه اجتماعی و رسانه ملی (رادیو اقتصاد) قدردانی کرد.

لازم به ذکر است سرکار خانم حسن نژاد از کارشناسان خبره و با سابقه، دقیق و متعهد اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران بوده و در حال حاضر ریاست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شمیرانات را بر عهده دارد، وی همچنین سالهای متمادی ریاست هیات های حل اختلاف در ادارات مختلف استان تهران را بر عهده داشته است.

نظری وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید